Jag och mina barn på resande fot i livet

Veckan som gick med rakert fart...

Publicerad 2007-11-17 15:25:19 i Personligt,

Då var det helg igen, snarare lördag!!!

En kort resumé av veckan
jobb, jobb och åter jobb, Hämtat Jocke kompisens nya hoj (super nice kompis) ser fram i mot en eller flera turer till våren. Spytt, svimmat och jobbat på båten.
mmmm en turbo vecka kanske, men några saker kan jag gärna skippa och ni förstår kanske vilka ;-)

Pratade med en gammal kompis i veckan, det var jätte kul, vem vet vi kanske hörs mera!

Ikväll bär det av till stor stan där krille kompisen och jag skall ut och slå runt på staden, kanske man kan få svänga sina lurviga men vi får se, vi har i alla fall en sak planerat och det är att vi skall på "Rivierans Guldgossar" med Robbert Gustavsson blir nog super roligt!

Har precis tagit mig en GT, kanske lite tidigt men det är ju lördag!

Har jobbat med båten idag och nu börjar det onekligen synas resultat, jag är nöjd med vad jag har gjort och gör!

Nää dags att försöka göra sig lite snygg, ja jag vet det krävs en plastik operation för det men man kan ju alltid försöka :-D

Ha en trevlig helg kompisarna!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-11-19 10:17:57

Hoppas att du hade roligt i helgen...
/H

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-11-21 15:55:15

Ja tack det var verkligen roligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela