Jag och mina barn på resande fot i livet

Regn, jobb och åter jobb

Publicerad 2012-06-04 08:32:00 i Allmänt,

Snacka om reng helg!!!, var till och med tvungen att sätta in värme i växthuset så att inget skulle bli förstört!!!

Tjejernas rum har vi jobbat grymt mycket med i helgen så lite sliten är jag men snart klart... avslutade söndagen med att hämta ett nytt kylskåp från jobbet... enda i sverige  :-) sjukt snyggt... passar bra i det nya köket som jag skall fixa..

JA jag vet att jag någorlunda nyligen har renoverat ett kök men jag vill ha syggt kök som man kan jobba i..

Arbetsnarkoman... kanske :-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-08 14:09:18

Postat av: Ann

Publicerad 2012-06-11 14:09:36

Tjena killen!Remeber me? var ett tag sedan sist du..Nu ska jag uppdatera mej på ditt liv lite:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela