Jag och mina barn på resande fot i livet

Ensam kvar på jobbet

Publicerad 2012-07-11 09:20:55 i Allmänt,

Snudd på alla har semester men jag jobbar som vanligt.... njuter faktiskt för om man skall vara riktigt ärlig så är ju vädret helt kass, det enda som är positivt är att det är tok grönt ute för annars brukar det vara torrt nu.

Har kört LCHF i ca 7 veckor nu stenhårt dock utan att äta mera fet och det fungerar kanon, det kombinerat med mycket hård träning träning så ger det resultat.

Hemma i nya huset går det framåt med stormsteg gällande renovering, snart är tjejernas rum klart (alla 3) på övervåningen, troligtvis blir det 98% klart till på fredag.

Efter att övervåningen har blivit klar så har jag sagt att när semestern kommer så skall jag inte renovera, får se om det håller hahahahaha... och alla som känner mig vet ju hur det kanske blir... men jag har sagt att jag måste njuta och verkligen vara med barnen och bara ha det bra.

Inget speciellt är inplanerat på semestern utan vi tar den som den kommer med allt vad det innebär.

Hämtade nya bilen i fredags-----mumma, en Volkswagen Touran biogas bil, äntligen får hela familjen plats i bilen.

Det var allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela