Jag och mina barn på resande fot i livet

Veckorna kommer veckorna går

Publicerad 2012-01-26 09:29:11 i Allmänt,

Det är väl så våra liv ser ut nu :-) tråkigt kan det låta men det är det inte.
Det händer jätte mycket runt våra liv just nu spännande saker som jag kommer till senare.

Badrummet blir helt klart i nästa vecka och det känns helt suveränt!, äntligen som dottern säger.
Tränar som ett djur och tydligen börjar det märkas på ansiktet då jag fick en kommentar om detta i morse och det var superroligt att höra.

Snart dags för Åland igen och fixa båten och sportlovet så vi åker uppåt till en stuga som vi har hyrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela