Jag och mina barn på resande fot i livet

............

Publicerad 2012-01-09 09:48:07 i Allmänt,

Det måste säkert vara 10:e gången som man skriver, upps vad tiden går fort och det har den verkligen gjort!
Vi är redan inne på den 9:e jan 2012 och det har passerat en jul och ett nyår!

Nyåret firades av utan barn tyvärr men det fungerade, vi hade goda vänner hemma där vi hjälptes åt att laga förrätt, middag och dessert.

Har även hunnit nästa klart med badrummet, fixade klart taket med ledspottar igår, det blir kals fint, äntligen :-)

Ingen ledighet har det blivit utan jag har jobbat varje dag, tar igen detta senare!

Vi har bokat stuga på sportlovet, en hel vecka med familjen för att åka slalom, det kommer att bli kanon!

Träningen går lysande, tyvärr blev det bara 2 ggr förra veckan då det annars brukar bli 5 dgr men eftersom jag var själv på jobbet så hade jag inte riktigt tid.

Men idag blir det träning igen!

Ha nu ett fortsatt 2012!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela