Jag och mina barn på resande fot i livet

En sjukt bra jobb helg!

Publicerad 2012-01-16 09:22:43 i Allmänt,

Åkte till Åland i fredags för att jobba med båten och snacka om vilken storm vi åkte i = me like...
15-20 m/s blåste det och det ganska rejäla vågor som träffade fartyget på väg dit!, väl framme så möttes vi av en snöstorm.


Det blev mycket gjort i helgen, jobbade mellan 11-21:30 i lördags och 07:30 - 13:30 i söndags, är riktigt nöjd med min prestation!!!.

Det har blivit mycket gjort nu, badrummet när snart helt klart och det blir toksnyggt, visst det har tagit ett tag men men. barnen blir i alla fall superglada att slippa springa ner till badrummet i alla fall :-)

Denna vecka blir en grym gym vecka tänkte jag, dubbelpass idag, spinning i morgon och redskap ons - fredag!

Nähepp dags att fortsätta slita på jobbet!

Ha det bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela