Jag och mina barn på resande fot i livet

Resan fortsätter

Publicerad 2012-02-20 08:41:44 i Allmänt,

Snacka om vilken underbar tid det har varit sedan sjag skrev sist och mycket har hänt.... berättar mera sedan.

Det var tänkta att jag skulle åka Vikingarännet igen men av olika omständigheter gjorde jag inte det utan det blev en underbar dag med barnen istället.....

Nu är det mindre än en vecka kvar tills vi åker till fjällen och barnen är grymt taggade, skidskolan är bokade också så det känns bra.

Som det ser ut nu så beställer jag en ny bil idag :-), det känns underbart. bild kommer senare!

Dags att fortsätta att jobba med dagens utmaningar!

//Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela