Jag och mina barn på resande fot i livet

OM 23 dgr händer det

Publicerad 2012-04-04 12:08:03 i Allmänt,

Då flyttar vi in i vårt nya hus, skall bli så underbart.

Tiden som har varit har varit heltiskt med flytt från gamla huset till ett temporärt boende till inflyttningen den 27:e

Äntligen en ordentlig trädgård och stora ytor där barnen kan leka och stutsa på studsmattan.
Växthus är också inköpt så ny håller barnen på att driva upp plantor som skall sättas in i växhuset

Och efter den helgen bär det av att köra hem båten då jag har uppdrag nästan direkt när jag kommer hem.

En kor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela