Jag och mina barn på resande fot i livet

Träning och åter träning

Publicerad 2011-09-21 11:10:49 i Allmänt,

Har de senaste veckorna tränat i stor sött varje dag.
Promenader räknar jag också in som träning.
Njuter i fulla drag av att båten är på Åland och inomhus så att man inte behöver bekymra sig över att höststormarna biter i båten....

Det är en del pyssel i vinter, nya dynor skall sys, ny inredningsmatta vid panelerna, slip och lackning av trädetaljer.... så som ni ser så kommer det att bli några turen till Åland i vinter..


Jag och dottern åkte hoj igår, det kände som om det var den sista turen detta år... så snart skall man väl ställa undan hojen inför vintern.

Burr ruggit väder ute men strax iväg till gymmet, tränar på luncherna istället för att träna hemma, del vill jag vara med familjen och dels för att det är grått och trist och blött och sedan vill jag koncentrera mig på annat efter jobbet som t.ex. badrummet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela