Jag och mina barn på resande fot i livet

Äntligen

Publicerad 2011-09-27 17:53:06 i Allmänt,

Har jag börjat med badrummet igen :-) visst det har tagit tid men det fina med det hela är att jag har prioriterat andra saker som jag har ansätt är mycket viktigare och vi har ju 2 badrum.

Följande har sett de sista dagarna
- Väggarna är klara med alla el
- Ny golvbrunn på plats
- Värmekabel limmad på golvet.

Som ni ser så har det hänt en hel del :-)
Om allt faller rätt så skall jag flytspackla golvet i morgon...



Är det någon som har sätt denna skylt förrut? hittade den i Åtvidaberg

Trodde bara lotsar fan på sjön :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela