Jag och mina barn på resande fot i livet

Hur trött som helst...

Publicerad 2011-10-27 09:03:53 i Allmänt,

Och hur hungrig som helst..... det är kontentan av att jag har tränat hur mycket som helst och för hoppningsvis ger detta resultat :-), så hur brukar min vecka se ut gällande träningen??

Måndag - Core
Tisdag - spinning
Onsdag - Crosstrainer + rodd
Tor - fred - Crosstrainer

Känns mycket bra och det är skönt att göra detta på lunchen för då har man kvällen till annat än att träna.

Har också slitit med badrummet i veckan och ni är en vägg klar, visst förrutom en platta som jag skall fixa till så att ventilationen kommer igenom, ganska nöjd faktiskt :-)

Lite pyssel med att fixa för vattnet men tar man det bara lungt så fungerar det.
Så planerna att det skall blir klart till jul håller men kanske inte klart till 100% med att ha köpt in allt men målet är att man kan gå på muggen och duscha i alla fall..

Snart helg! sjukt skönt!

Ha de´

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela