Jag och mina barn på resande fot i livet

Veckan snart slut, snart stundar helgen

Publicerad 2011-11-03 08:04:10 i Allmänt,

Huu vilken speed veckan har, redan torsdag.

Alla barnen har varit hemma hela veckan och bara slappat, de kan dem behöva.
Tårtan som jag gjorde till dottern blev en succé, den var nästa borta när jag kom hem efter jobbet igår och sedan bakade vi sandkakor gjorda av choklad = mumma

Till helgen blir det en däckbytar dag, har flera bilar som skall bytas på men det går nog ganska fort hoppas jag, tyvärr åker barnen hem till deras mödrar i helgen... snyft men men

I helgen blir det traditionella graven besöket på Lidingö med mamma och förhoppningsvis blir det också att köpa kakel för att göra väggarna i badrummet... hej och hå nu går det faktiskt undan med badrummet, bara stålarna räcker till så skall nog badrummet bli klar!

Tjohoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela