Jag och mina barn på resande fot i livet

Upps redan fredag....

Publicerad 2011-11-18 10:58:46 i Allmänt,

Puh hur kommer det sig att dagarna bara swichar förbi?, jag och dottern låg i sängen igår och konstaterade att veckorna går lite för fort och vi sa då att detta måste vara så eftersom vi har det så bra och roligt! :-)

För mig har veckan bestått av träning på lunch tid varje dag förutom i måndags när jag var på skolan.

Har utökat min träning på lunchtiden på jobbet, kör nu crosstrainer, rodd, spinning, core och nu mage så förhoppningsvis skall man bli av med bilringen :-)

Kör också en matdagbok för att se vad man äter som jag sedan skall kolla med någon om man äter fel/för lite/för mycket eller liknande för att verkligen optimera matintaget.

I helgen inga barn tyvärr men då blir det att kakla badrummet som det inte blev denna vecka.

Dags att fortsätta jobba på så man får ta helg någon gång :-)

TREVLIG HELG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela