Jag och mina barn på resande fot i livet

Sjuk ont i kroppen

Publicerad 2011-11-30 10:00:18 i Allmänt,

Efter mitt pass i måndags och igår så har jag tok ont i kroppen och den förtjänar vila som jag skall göra idag. (30 min X-Fittness Express, 30 min Core Express, 30 min tok spinning)

Kroppen tackar mig :-)
Badrummet går sakta men säkert framåt men i dagsläget är det lite svårt att röra sig upp och ner av en förklarlig anledning.


Är riktigt nöjd med resultatet hitintills, man kan tro att det är en jätte spricka invid hörnet men det är snöret som gör avståndet mellan raderna som jag inte såg när jag tog bilden som hönger ned.


Att göra hål för uttagen är det mest tidsödande jobbet, lyckade göra ett igår men det återstår 3st till.....

Japp livet går vidare oavsett om man vill det eller inte :-)

/Tjohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela