Jag och mina barn på resande fot i livet

Ont

Publicerad 2011-11-29 08:51:09 i Allmänt,

Idag har jag ont i kroppen..... körde X-Fitness express igår, det var ett grymt konditionspass.....
Men det är bara att gå på igen idag med spinning :-)

Har kommit väldigt långt i badrummet, bara en halv vägg kvar så tidplanen håller :-)
Har även hittat det tvättställ och lådor som jag vill ha inkl spegel.... billigt är det inte men det bli super snyggt som alltid när jag renoverar saker, ja det kan låta kaxigt men det blir faktiskt mycket bra sedan måste man berömma sig ibland också, det mår man bra av.

Får se om jag orkar borra i lite kakelplattor idag så att jag kommer vidare med den sista väggen, måste bli klar innan helgen så att jag kan foga.


igår sken solen på mig och jag måste ha gjort något bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela