Jag och mina barn på resande fot i livet

FREDAG!!!!!

Publicerad 2011-11-04 09:18:08 i Allmänt,

Snart helg då man kan arbeta mera :-)

Helgen som kommer skall man bara vara med när och kära och tänka på dem som har gått bort, låter kanske tråkigt men man måste också sätta sig en stund och blika bakåt och inte som nu och bara se framåt.

Jag kommer i alla fall vara med inte alla när och kära, minst 1 kommer jag inte att vara med då dottern åker till sin mamma idag....

Trolitvis blir det att köpa kakel också i helgen...

TREVLIG HELG!!!!

Kommentarer

Postat av: Fraudfeeler

Publicerad 2011-11-05 11:47:51

Imponerad av att du ger dig på kaklandet!

Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela