Jag och mina barn på resande fot i livet

Förkylningens tider

Publicerad 2011-11-09 09:01:17 i Allmänt,

Har varit lite täppt i näsa i 2 dgr nu men äntligen börjar det bli bättre, man kan säga att näsa har blivit lite röd :-)

Känner mig som personen på bilden.....

Snart helg igen, är det bara jag som tycker att veckorna bara swichar förbi?, det är nämligen inte långt kvar till jul nu.

Mycket skall fixas till jul och som vanligt fixas alla julmat av mig, funderar på att hitta/komma på något nytt glögg tilltugg som man kan bjuda på, det har ju blivit en arsenal av tilltugg genom åren men det är alltid spännande att komma på något nytt. Börjar också bli sugen på min hemma gjorda kavrig... hmm inte bra att skriva om mat på morgonen man blir ju kanon hungrig då!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela