Jag och mina barn på resande fot i livet

En bra helg och en superstart på veckan!

Publicerad 2011-11-15 10:15:07 i Allmänt,

Dottern hade pyjamas party i lördags eftersom hon har fyllt år.
Vi inhandlade mysiga filtar som vi fixade till i ett hörna i föreningslokalen som blev en myshörna :-)

Det blev mycket lyckat och alla var supernöjda!

Realiserade min "surgdeg" som har legat till sig i ca 3 veckor och gjorde surdegsbröd i lördags, wow vad smarrigt det blev, 2st baguetter och 2 st limpor.


I söndags klev vi endast utanför dörren en kortis då vi åkte till landet och stängde av vattnet, istället tillbringade vi dagen att röja och kasta saker i hemmet, vi är halvklara men mycket nöjda med uppnått resultat :-)

Var i skolan igår med dottern, så underbart kul och vilken uppskattning jag fick från lärarna.
Man blir riktigt stolt när ens barn fungerar så bra i skolan.

Idag blir det träning, förhoppningsvis ett dubbelpass, spinning och core.
Har inte blivit träning på 2 veckor, 1 vecka kurs och den andra veckan lite snorig.

Solen skiner och jag mår kanonbra, kan det bli bättre? tror inte det..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela