Jag och mina barn på resande fot i livet

Så har ännu en vecka flytit förbi

Publicerad 2011-05-20 15:41:00 i Allmänt,

Hmm är det meningen att livet skall gå så fort? tycler bara veckorna bara rulla iväg men det är väl så när man njuter av livet.......

I helgen blir det att bygga altan = nice med att jobba ute i solen men jag skall också försöka hinna med att ta tag i "badrummet" som har fått vika hän av båten....

Nästa vecka är som "vanligt" en turbo vecka skall till Frankrike i 3 dgr, det roligt är att jag kommer troligtvis att besöka en av platserna som vi åkte igenom förra sommaren....

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag vill göra dennna resa igen.....

Torsdag blir det ett event med jobbet "fångarna på forten", då kommer tävlings matte fram... skall krossa ;-)

Nehepp dags snart att åka hem och köpa virke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela