Jag och mina barn på resande fot i livet

Jobbans tider

Publicerad 2011-05-10 10:15:50 i Allmänt,

Ni som känner mig vet att jag har mycket om kring mig typ hela tiden och denna tid är inget undantag.
Sedan senaste uppdateringen så har följande hänt!

Båten är sjösatt och vi har också varit ute med den en helg!... sååå skönt!!!

Här smiter den iväg!!!

Spännande att se en båt åka på vägen och vi tog verkligen upp nästan hela vägen på väg till nedläggningsplatsen.

SÅ var det dags att nudda vattnet och lite orolig var jag eftersom jag minns när stålis åkte i så kanade den iväg från vagnen ut i vattnet samt att jag har bytt ventiler som jag var tvungen att kontrollera innan dem körde bort vagnen....

Men som vanligt hade man gjort ett noggrant jobb och inte en droppe vatten kom in!

Har varit på landet och städat och letat efter bojen i vattnet då den försvann men det var för märkt i vattnet samt att lampan la av så det blev att komma upp igen!

Lite blött var det :-)

Men fint blev det i alla fall.

Familjen hjälper till när "Pappa" klär på sig inför det varma dyket :-)

Så där jag nu var "killen redo" för dyket!
Det har också blivit några mc utbildningar som jag har hållit, Gillinge för instruktörer och Bromma i helgen för deltagare och det var som vanligt hur kul som helst!!!!
Där i mellan har dottern träffat Emy Diamond för autograf :-)

Som ni märker så är det full rulle på "fritids" fronten och lika mycket på" jobb" fronten...

Tills vi hörs, ha det bäst där ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela