Jag och mina barn på resande fot i livet

Vad vore livet utan att ha något att göra?

Publicerad 2011-03-10 14:10:35 i Allmänt,

Idag tog jag det kloka beslutet att inte träna på lunchen.
5 dgr i veckan kan kanske bli lite tungt men jag tycker i alla fall att det märks på byxorna men bilringen vägrar att försvinna ..GGGGGGGGGGGRRRRRRRRR

Det är väl bara inse att den alltid kommer att vara där så man får acceptera att den finns, min dotter gillar den i alla fall :-)

Är redan framme i V 17 i min jobbkalender planering... känns sådär men ändå super roligt då jag har ett jobb som jag stortrivs med.....

Snart vankas 3st tentor inom loppet av 1 vecka... håll tummarna

//Hoj Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela