Jag och mina barn på resande fot i livet

Då har man fyllt 40 år :-)

Publicerad 2011-03-09 13:38:06 i Allmänt,

Och det var väl ingen konst :-), många påstår att dem har lite ågren över att fylla 40.....
Helgen var som vanligt sååå underbar, kanske lite tajt schema men har man underbara barn så fungerar det.
lördagen blev det båtmässan och allt vad det innebär, kunde lätt ha bränt 20000:- men pengar är en bristvara så det blev av med spenderbyxorna. En mycket trevlig middag på kvällen, hade redan på morgonen gjort ordning köttet som vi skulle äta.
Fläskytterfile som jag delade på hälften med fyllning bestående av dadlar, färsk hackad rosmarin, gorgonzola ost, hackad vitlök. Knöt ihop detta och in i marinad, serverades med potatisgratäng och sallad..... shit vad gott det blev.
Söndagen blev det storstädning eftersom runt 3 skulle bjuda på hemgjord tårta för familjen.

Har märkt att man har lagt till veckorutiner alltså saker man gör varje vecka.
Måndag - Core, utbildning kväll
Tisdag - Spinning, utbildning kväll
Onsdag - löpning, simning med dottern
Torsdag - Löpning, hemma kväll
Fredag - Löpning

Så här pågår det till i alla fall början av april, skall bli skönt att avsluta kurserna och ta min examen!

Nästa vecka blir det ett besök i norrland!

/Tjing Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela