Jag och mina barn på resande fot i livet

Så skall livet vara :-)

Publicerad 2011-06-09 09:14:40 i Allmänt,

Igår var det en skön dag...
Efter jobbet så var jag och lämnade saker till dotter, hon blev superglad som vanligt och hon kommer till mig idag, en dag tidigare :-) ...

Efter en lättare salladsmiddag så bar det av med cykel till båten som ligger i kanalen, en riktig skön tur.
Fixade lite med inredningsmattorna som har släppt pga av ålder och det har den gjort vid t.ex. runt fönstrerna i badrummen samt vid reglagen i styrhytten. Fixade styrhytten i går...... yes så skall det se ut, vilken skillnad.

När jag cyklade hem igår vid 22 tiden var det fortfarande nästan tropiskt ute, så skönt.

Åkte hoj idag, har tröttnat på köerna så det är lika bra att åka hoj så ofta det går.


Idag blir det avsklutningsfest på Cheerleader för dottern, en grillkväll, skall bli super kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela