Jag och mina barn på resande fot i livet

Jag säger bara det SKÄRGÅRDEN är mitt liv

Publicerad 2011-06-07 10:57:27 i Allmänt,

Skärgården är mitt liv och jag njuter av mitt liv till 10000000%
Kan man vara lyckligare.... tror inte det.... har man varit så här lycklig tidigare..... tror inte det....

Vi var ut med barnen onsdag - fredag och träffade kompisar så underbart trevligt. Det blev Gällnö och Sandhamn.
Hem och lämna barn på fredagen för att sedan åka ut igen, återigen träffa underbara kompisar.

Denna gång blev det Storö/träskö som bjöd på varmt väder. Vi strosade på ön, bastade och ät och drack mycket gott och självklart sol och bad.


Ville väl inte riktigt att detta underbara helg skulle ta slut men det är snart helg igen :-)

Tog hojen till jobbet idag, mycket skönt eftersom det var mycket köer i morse.

Ta en superskön dag ute i solen på er :-D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-07 19:44:06

Åh, vad härligt det ser ut! Glad för din skull, att du trivs i ditt liv och aldrig varit lyckligare! Kram M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela