Jag och mina barn på resande fot i livet

Klockersväder för jobb idag :-)

Publicerad 2011-07-15 09:09:39 i Allmänt,

Måste medge att jag är lite skadeglad idag, jag jobbar och det regnar ute :-D
Se det positiva i det hela, det blir mycket grönt och fint samt att bären växer och blir supergoda..


Helgen blir lugn, dottern kommer hem idag en kortis och är tyvärr lite sjuk så det blir bara en massa gos i helgen.
Annars så blir det baka bröd, funderar på att hitta något nytt smarrigt recept.
Fixa och dona hemma och fortsätta att packa inför den kommande MC semestern.

Det är väl så det blir, vi ställer in båthelgen och bara är.

Känner mig riktig duktig har skrungit följande dagar ca 3 km
Fredag, söndag, tisdag och torsdag alltså varannan dag och skall försöka hålla det nästa vecka också.


Trevlig helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela