Jag och mina barn på resande fot i livet

I förrgår 1-0 till mc:n idag

Publicerad 2011-07-13 09:06:30 i Allmänt,



Står det 1-1 :-)

Nedans framhjul, hur svårt kan det vara att få bort den....
Det gick ialla fall igår men att en bult fick jag kapa då den inte gick att få bort från bromskivan eftersom jag var tyvungen att skifta över allt till den andra fälgen, ja snik jobb men eftersom det gummit var som nytt så vill jag inte köpa nytt..

Idag besiktning på hojen, det bör gå bra med gamla Bettan.
Måste kolla lufttrycket och eventuellt balansera däcket, det känns lite mysko men fungerar.
Hojen måste vara i topskick när vi åker till Estland, Ryssland och Finland om 1½ vecka... skall bli super kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela