Jag och mina barn på resande fot i livet

DÅ var det fredag igen :-)

Publicerad 2011-07-01 12:25:25 i Allmänt,

Skönt men veckan har varit underbar då alla barnen har varit hos mig, saknar verkligen att inte ha barnen hos mig på helttid.... men men.

Det blir lugnt på jobbet från och med måndag då tok många går på semester men inte lilla Matte inte, jobbar ca 4:a veckor till :-)

Ser fram imot en kanon helg som vanligt må jag säga, trivs kanon med mitt liv.

På söndag åker vi till Åland och tittar på en lokal där jag tänkte vinterförvara båten, man kan säga att det är en helt annan prisskillnad...... samtidigt passar vi på att åka och bada och bara leva livet :-)

Om några timmar är det hemgång och sedan grillning... yummi..

Trevlig helg!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela