Jag och mina barn på resande fot i livet

Varför går tiden så fort?

Publicerad 2011-01-19 09:03:33 i Allmänt,

Helgen bara sprang iväg men det var världens mysigaste helg, ville inte att den skulle ta slut...
Nedan följer en kortversion av helgen....

* Fredagen blev det restaurangmat som vi tog hem.

* Lördag spa med hotell

* Söndag polering av båt

* Måndag gym (Core träning) och sedan till England

* Tisdag sen hemkomst till Sverige

Känns verkligen som man har kommit igång med träningen, idag blir det löpning igen, Core träningen som jag körde i måndags var jobbig men bra för bilringen och ryggslutet så det passet blir det nog flera gånger men då skall man nog springa efteråt eftersom passet i och för sig är jobbigt men att jag vill ha lite mera :-)

Det vore konstigt om det inte händer något med bilringen, tycker ifs att det redan har gjort det men skall försöka få bort den helt...

Idag blir det mest att dokumentera på jobbet och fixa rutiner och sådana saker, men det är både roligt och utmanande att göra detta.


/Kapten Matte

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-19 12:58:58

Hej!

Låter som att du har fullt upp =)

Spa lät ju inte helt fel...

Du är verkligen duktig med träningen, är övertygad om att den där (redan obefintliga) bilringen är borta!

Tänkte oxå försöka ta tag i träning men är så förbannat lat.... myser ju hellre i soffan =)

Ha det bra!

Kram M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela