Jag och mina barn på resande fot i livet

Turbo veckor?

Publicerad 2011-01-27 08:49:50 i Personligt,

Tja fort går dem i alla fall men snart vankas helgen i alla fall.

Träningen fortlöper som vanligt och i går när jag gick till gymmet så sken solen så underbart, snacka om vår känslor.
Känns konstigt att tiden bara brakar iväg, visst man gör mycket men ändå pang, pang och sedan är det sommar igen och det är då ett år sedan jag med barnen genomförde en dröm resa genom Europas kanaler och en resa som jag aldrig kommer att glömma och inte heller barnen för den delen.

Till helgen blir det att jobba med båten, det är ju inte mer än 3 månader kvar sedan skall den i igen och visst det kan tyckas att det är en lång period men med mycket andra saker i rullning så går det fort.

Som sagt snart helg och snart är det också uppvisning för min lilla sötnos på en tävling i Uppsala "Cheerleading" hon är super duktigt och jag är en stolt pappa :-)

/Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela