Jag och mina barn på resande fot i livet

Nytt år oändligt med nya möjligheter

Publicerad 2011-01-03 16:30:20 i Allmänt,

Då var det 2011 och jag lyssnar på" rockklassiker" kan livet bli bättre :-D

Det nya året började mycket bra med att hela familjen var samlad, så underbart....

Förra veckan blev det 2st löppass på gymmet och idag blev det också löpning, får se om det lyckas bli 3 ggr denna vecka.... Snackade med en kändis på gymmet idag , kommer inte i håg vad han heter men han var med i hejbabberibba, mycket trevlig kille.

Någon som är sugen på att köpa en billig klocka :-D klicka då på denna annons...
http://www.blocket.se/stockholm/Hublot_King_Power_F1_Zirconium_31429613.htm?ca=11&w=1

Sjukt billigt = NOT!!

Ha en underbar kväll, det skall jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela