Jag och mina barn på resande fot i livet

Ny helg vankas

Publicerad 2011-01-21 08:56:44 i Personligt,

Snacka om att helgerna går fort... redan fredag..

Helgen blir ingen rast ingen ro ;-) , det blir mycket skoj i helgen med mina älskade barn.

Känns verkligen mycket bra med träningen och framför allt kosten, man får se vad som händer med kroppen men det är ju inte det som är det primära, primära är att man skall må bra.

Och må bra gör man om man håller igång och äter varierande kost och inte trycker i sig massa piller hit och dit vitaminer osv... tror inte riktigt på detta. Kanske det är därför som jag praktiskt taget aldrig är sjuk?

I vilket fall så mår jag super bra just nu och det kommer att ske mycket roliga saker detta är... det är jag säker på!!

Trevlig helg på er alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela