Jag och mina barn på resande fot i livet

Kanon helg!

Publicerad 2011-01-10 10:06:01 i Allmänt,

Helgen har varit fantatiskt... och fått hur mycket som helst gjort, skönt att städa och slänga prylar, sååå underbart.

Hmm vet inte om jag tycker att det är bra med att det är 2-3+ grader ute, snön smälter snabbare än vad man tror och tyvärr så kommer det nu att bli en stenhård skare på snön så det kommer nog att göra lite on om man ramlar med pulkan :-(

Det var segt att komma upp i morse men jag har nog världens bästa barn, ingen har någonsin klagat när det verkligen gäller och det kanske för att man är lugn i övrigt och barnen inser då kanske att man menar allvar. barn jag älskar er !!!!

Ny vecka och nya träningar, får se om det blir 3 ggr eller mer denna vecka, orkade bara 2ggr förra veckan jag gjorde en massa andra saker i stället..


/Halka inte där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela