Jag och mina barn på resande fot i livet

Har man tagit sig vatten över huvudet?

Publicerad 2011-01-20 10:21:40 i Allmänt,

Har verkligen kommit igång med träningen och det känns mycket bra :-) (Tack M för din kommentar)
Dock så har väl löpning aldrig varit min starka sida och aldrig kommit över tröskeln där man har tyckt att det är roligt att springa men kanske det händer denna gången? vem vet, men det är värt att försöka.

Har inte ställt mig på vågen på snart ett år så det kanske är lite spännande att kolla vågen men den säger ju inte så mycket eftersom muskler väger mera än fett :-)

Som ni vet tidigare så går jag en kurs där jag kommer att kunna bli kapten på en båt alltså Fartygsbefälsexamen men har nu också fått en förfrågan om Maskinist examen som jag funderar på att haka på...

Detta ställer stora krav på mig, men det är bra att ha stora krav på sig och detta är en stor dröm som jag har, fartyget finns och snart kompetensen...

Snart dags att bege sig till gymmet igen för löpning.

/Kapten Mats

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela