Jag och mina barn på resande fot i livet

Grym start på veckan

Publicerad 2011-01-12 08:43:15 i Allmänt,

Har måndag och tisdag varit på gymmet och kört löpning, det var super tungt i måndags men igår var det helt okey :-)

Idag så skall jag köra något som heter BodyPump med skivstång... suck vet inte riktigt kanske vad jag har givit mig in på men man måste våga testa, skivstänger och tyngder är inte riktigt min grej, tycker jag har tillräckligt stora muskler :-) det är magen som skall bort.

Känns som om jag har fått en rutin på detta och det sä sååå skönt att inte behöva träna efter jobbet då man skall vara med barnen....

Tycker veckorna bara flyger fram och snart är det väl sommar igen och mycket skall hinnas med innan det blir sommar...

Gå försiktigt där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela