Jag och mina barn på resande fot i livet

Fredag igen

Publicerad 2011-02-04 08:23:34 i Allmänt,

Snacka om att veckorna går fort och det är bra det för då dröjer det inte så länge tills barnen kommer hem och det är  idag :-)

Dykningen gick superbra igår och lite förkyld gjorde inget då man fick tryckutjämna lite mera bara....
Full rulle i helg dottern skall på sitt första uppträdande med cheerleadingen i Uppsala på söndag, snacka om stolt pappa.... är sååå nöjd att jag fixade detta till henne hon tycker det är superskoj.

Nää hepp dags att kurera sin lilla näsa lite!, ha en super helg på er alla det kommer jag ha i alla fall!!!

P.s känns roligt att det börjar hända saker med min bilring efter ett bra tags slit, kändes på byxorna igår :-), det blev bara 2 pass denna vecka men man skall inte motionera när man är lite sjuk D.s

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2011-02-04 16:18:33

Förstår att du är en stolt pappa =)

Krya på dig och ha en super helg med barnen!

Kram M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela