Jag och mina barn på resande fot i livet

En underbar helg, snacka om underbart väder

Publicerad 2011-02-14 16:26:27 i Allmänt,

Tyvärr så satt jag nästa inomhus hela lödagen men fick avnjuta detta fina väder från en grym utsikt och söndagen så jobbade jag med båten och huset!, skönt att få saker och ting gjorda!


Vi har fått så mycket snö hemma, nivån ligger på samma som innan tövädret dundrade fram så vackert.


Nu försvinner jag några dagar, skall köra en liten tur i mitt område och träffa en massa företagsledare och servicehefer, skall bli mega skojj..

/Ha det!

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-05-07 18:37:56

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela