Jag och mina barn på resande fot i livet

Om 2 dgr Jul

Publicerad 2011-12-22 11:07:51 i Allmänt,

Fort går det som bara den....
Har de senaste dagarna jobbat som bara den med mycket men bland annat.
Julmaten som jag alltid brukar göra själv se nedan för ett axplock :-)

Inlagda rödbetor som sedan skall bli rödbetssallad
3 olika sorters sill, var av en som är en ny smak/ide´ som jag provar
2 olika sorters gravad lax
Köttbullar

Idag blir det nog följande
Julskinka
Vörtbröd
Kavring

Så kanon roligt att stå i köket och jobba :-)

Har samtidigt jobbat som bara den med badrummet, den senaste veckan kar fogen kommit upp på 3 av 4:a väggar samt golvet = riktigt snyggt men jobbigt, har hållit fram till kl 01:00 på nätterna för att sedan upp och jobba.

Idag kommer mina älskade barn och min kära mamma som alla skall vara hemma hos mig för att fira jul...
Kommer med några bilder sedan.

God Jul på er alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela