Jag och mina barn på resande fot i livet

Karaktär på resande fot

Publicerad 2011-12-08 08:38:15 i Allmänt,

Känner mig mycket mycket nöjd då jag även på resande fot lyckas hålla mig till bra mat.
Har även tränat på hotellen som jag bor på, kl 07:00 står man i gymmet för att träna, visst det kan låta som en drog men jag har svårt att tycka detta är roligt men nu äntligen efter 1 års slit så känns det helt okey att gå till gymmet.

Idag bär det av hemåt igen till Åkersberga men måste på vägen hem planera inför helgen och allt som skall göra i matväg.

Veckorna bara tokflyger fram, det kan bero på att jag har mycket på G hela tiden.
Hmm snart jul, känns lite konstigt för någon dag sedan men nu när snön har kommit i alla fall där jag är så känn det mycket bättre.

Over and out från den resande killen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela