Jag och mina barn på resande fot i livet

Julstök

Publicerad 2011-12-23 08:04:40 i Allmänt,

Igår så blev det en hel del gjort och självklart så kör jag min tradition vidare med att avnjuta den nygjorda julskinkan och nytt för i år att jag har gjort egen rödbetssallad...... wow vilken kanonsmak, aldrig mer köpt, självklart var den obligatoriska snapsen med :-)


Senare på kvällen provade jag också att göra mitt eget vörtbröd för första gången, mmm himmelskt gott :-)

Skall jobba lite idag men sedan hem för att bara vara med familjen som nu ligger hemma och sover :-)

God Jul på er alla..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela