Jag och mina barn på resande fot i livet

Hmm snart helg igen!!!

Publicerad 2011-12-15 08:14:37 i Allmänt,

Det är svårt att beskriva men veckorna bara rasar fram... det känns både bra och dåligt.

I år slog jag på stort och köpte en kungsgran som jag och dottern fixade till i förrgår, den blev supersnygg..
Jag hoppas nämligen på en relativ barr fri jul i år.

Känns konstigt när tempen i förrgår visade 6 grader... så var är julkänslan? knappt hos mig i alla fall.

Nästa vecka kommer alla barnen igen så att vi kan fira julen tillsammans, känns underbart men först står det att fixa och trixa ihop en massa julmat :-)

Ha en bäst dag på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela