Jag och mina barn på resande fot i livet

Det var den julen...

Publicerad 2011-12-28 10:48:52 i Allmänt,

Och jag stod i köket till och från redan från torsdagskvällen till måndag eftermiddag.
Men det var det värt, så mycket julmat som jag stolt kan säga att jag har gjort nästa 85% av sakerna själva...

Sedan igår är man tillbaka på jobbet igen och sliter, det är ganska lugnt men jag har en hel del att göra så det är skönt att det inte ringer så mycket.

Idag har jag dottern med på jobbet och som vanligt är hon som en dröm att ha med och det är ju också bra att det finns tv på jobbet men också att hon tog med sig sina "Top Model" böcker..

Tränande igår, så underbart och enligt vågen och byxorna så håller jag måttet :-)
Skall dit igen idag...

God fortsättning på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela