Jag och mina barn på resande fot i livet

Andra hade julbord jag var hemma och bakade med barnen

Publicerad 2011-12-13 09:27:39 i Allmänt,

Som sagt, det var många företag som hade julbord i fredags och antagligen också drack lite för mycket... inte jag jag var hemma med barnen och bakade inför den årliga advensfikan med goda vänner...

Det blev världens godaste kavring!

Lussebullar och lusse muffins med marsipan... super mumsiga!

Som självklart de olika sorterna glögg.

Det var supertrevligt dock kom inte alla pga. sjukdom men det var supernice ändå!
Bjöd också på IS choklad som vi också gjorde, dadlar i bacon, parmaskicka´med tillbehör m.m.

NU laddar jag inför julen med allt vad det innebär...

Ps. all min träning och kost börjar ge resulat på vågen :-) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela