Jag och mina barn på resande fot i livet

Träning

Publicerad 2011-08-17 15:06:59 i Allmänt,

Så nu har sommaren gått och jag har varit superledig i sommar... typ 2 veckor......

Nu har jag börjat köra lite löp pass igen både i spåret och på jobbet så igår skulle det ha blivit spinning men det var fullt så det b lev löp bandet istället i 22 min.

Super mycket att göra på jobbet eftersom det verkar vara resursbrist lite överallt men det gör att man själv får lägga in 7:an växel men det gör att man är helt slut på kvällarna

Jag kom ju också på det att varför inte också då börja med badrummet :-) smart jobbat Matte.......


/Alltid positiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela