Jag och mina barn på resande fot i livet

Vintern närmar sig

Publicerad 2010-09-02 07:53:00 i Allmänt,

Det känns så i alla fall då det är lite kyligt på morgonen men än så länge går det att åka hoj.

I bland är det lite sjukt hur mycket 5 min kan göra om det är tok mycket köer eller inte, idag gick det tokbra att komma till jobbet. Hmm längtar inte till vintern och dessa köer, folk kan bannemig inte köra bil på vintern, är man osäker stanna då HEMMA.


Inför mera möjligheter för folk att jobba hemmifrån så vi som måste till jobbet kan få åka utan köer, eller får man flytta till Norrland. I går eller i förrgår så hade jag en genomsnittshastighet från jobbet hem på 45km/h är det miljövänligt? skulle inte tro det.

Det var dagens utlägg, man kanske skall börja med reflektioner varje jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela