Jag och mina barn på resande fot i livet

Ont i magen

Publicerad 2010-09-22 09:36:15 i Allmänt,

Fick jag igår, asså riktigt ont funderade på om det var något som jag hade ätit men nopp kom inte på något alls.

Men idag så tror jag mig veta vad det kan vara, svalde en plommonkärna igår ev en slump, plommonet var supergott och av någon anledning så gled kärnan också ner i den lilla magen..

Det är nog den som magen försöker bryta ner.......... men om man skall se något positivt på det hela så skiner ju i alla fall solen idag... hästen kan ju också vara så vacker och mysig.... kan man eftermontera in en braskamin i radhuset tror tyvärr inte och köpa en fake kamin det är ju inte samma sak men får väl vänta tills jag bygger huset på landet.

Höst hälsningar från mig till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela