Jag och mina barn på resande fot i livet

ömse sol ömse vatten

Publicerad 2010-09-01 14:38:04 i Allmänt,

Men lunchen var underbar eller vad säger ni om dessa bilder, detta ligger ca 1 min från mitt kontor!


Avslutade lunchen med en promenad... Jsut nu regnar det ut, skojjigt hojväder NOT*!!!



Här kommer en bild på sirapsbrödet jag gjorde förra helgen... mumma den var helt suveränt gott.

Funderar på att göra lite surdeg idag inför helgen då jag har fått en beställning på bröd till en kräftskiva, det är bara att bocka och tacka för att flera tycker om mitt bröd!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-17 16:02:52

Recept på brödet?? :) Yvonne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela