Jag och mina barn på resande fot i livet

Lite båtbilder från i vår jätte trevliga resa i sommar

Publicerad 2010-09-07 16:18:17 i Båten,

Sitter och drömmer mig tillbaka till sommarens bravader på sjön och det trevliga sällskapet som har gästat min mitt fartyg! så här kommer lite bilder, håll till godo!

Äntligen träffade vi K och bestättning..... Observera att jag sitter på flyan och tittar ner på dem :-)

Dagen innan Trosa hittade vi denna toppen plats



Sävö krog där vi tog upp halva bryggan...hahaha vi skymde även skylten som satt på taknocken..

Framme i Trosa och dubbelparkeringen man har svårt att tro att det skiljer mer än 20 år mellan dessa båtar dock inte samma märke men ändå, man kan säga att Princess var långt före sin tid!

Det var allt för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela