Jag och mina barn på resande fot i livet

Helg igen :-)

Publicerad 2010-09-24 16:04:38 i Allmänt,

Visst är det underbart när allt flyter på, allt går så bra...
Är det fel att säga "livet leker"? eller får man bara surt äta upp det? nej då, man måste se positivt på saker och ge sig beröm, när gav du dig själv en klapp på axeln och sa att "fan bra jobbat"? jag gjorde det idag i alla fall...

Var ute och gick en PW på lunchen i 20min ååå gud vilket underbart väder och det får en verkligen att längta ut till skärgården och det är precis vad som gäller nästa helg och smhi säger just nu att det blir ockey väder... hoppas, hoppas.

Har ett mission som skall genomföras inom kort och det är att göra suschi hemma.... såååå gott och dyrt, det är lika bra att prova själv och eftersom man är lite händig skall väl detta inte vara någon konst? det återstår att se.
.


Lovar att jag kommer rapportera resultatet

Alla som vill ta åt sig vill jag önska en trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela