Jag och mina barn på resande fot i livet

Sjukt dyrt i Norge

Publicerad 2010-10-27 11:21:46 i Allmänt,

Är det vettigt att en lunch kostar runt 160 Sek, ja kanske om lönerna ligger i paritet med detta, det känns lite konstigt tycker jag att bestala så mycket.

Vackert höstväder är det i alla fall ute men det är lite tråkigt att man får spendera lunchen på att tanka bilen i stället för att ta en PW på lunchrasten i stället men man kanske hinner ändå!. Gas köerna brukar vara mindre då ibland skall tilläggas :-)

Skall köpa lite saker idag tänkte jag inför helgen då barnen kommer och att vi skall förbereda lite inför kommande event :-)

Lyckade sköra en PW igår i en ca 30min, lite för kort men det är bättre än att bara sitta still.

Hmm är sugen på att testa någon ny typ av bröd sort...... men vad det har jag inte kommit på ännu!!! men det kommer.
Ha en supertrevlig vecka av den som återstår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela