Jag och mina barn på resande fot i livet

Sitiationsanpassad vardag

Publicerad 2010-10-06 09:32:03 i Allmänt,

Tycker jag är spännande och det är väl det som gör att man nästan aldrig tycker livet är enformigt som jag har hört många klagande säga.... tråkigvardag bläää...

Visst jag och barnen har också rutiner som allt är samma sak men man måste låta sig avvika från vardagstristessen och göra något annat ibland och det är det som gör att livet känns mycket roligare och utmanande!.

Sitter just nu och planerar inför min "road Show" som innebär att jag skall besöka en massa SharpCenter och diskutera med deras ServiceChefer om arbetssätt m.m skall bli super intressant då det är jag som sätter riktlinjerna.

Förhoppningsvis blir det en mässa i helgen också men det återstår att se...

Ha en underbar dag i Höstvädret!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela